הדברת נדלים

הדברת נדלים – ההדברה הנעלמת

הדברת נדלים היא תחום ששווה לחקור לגביו. מאחר ואין מדבירים רבים המתעסקים עם התחום, הוא נותר מעט עלום בקרב בעלי הבתים ברחבי הארץ. מי מטפל בהדברה מסוג זה? האם יש דרכים בהם ניתן לעשות זאת? ומדוע תחום זה מסתורי כל כך? למרות השאלות הרבות, מסתבר כי ישנם מדבירים אשר עוסקים בתחום של הדברת נדלים, אך הם נחשבים לנדירים בתחום. רק אנשי מקצוע בעלי ניסיון של שנים רבות יכולים להביע את דעתם בנושא והתשובות שלהם לעיתים מפתיעות ביחס למענה שהיית מצפה לקבל ממקצוענים. רוצים לדעת מעט יותר על שיטות להדברת הנדלים אותם מצאתם בהמונים אצלכם בחצר?

הדברת נדלים – טיפים מקצועיים

חיתוך

שטה זו יעילה רק במקרים נקודתיים בהם אתם מאתרים נדל בודד אצלכם בבית וברור במדובר על נדל יחיד אשר חדר פנימה ולא הביא איתו משפחה או חברים. במקרים אלו ניתן להמליץ על חיתוך בעזרת מכשיר חד. תוכלו לקחת סרגל או סכין ולחתוך את הנדל באמצע או קרוב לאזור הראש. במקרה כזה תוכלו לראות את הנדל ממשיך להתפתל כתוצאה ממערכת עצבים מפותחת, אך בסופו של דבר הפיתולים ייפסקו ואתם תיפטרו מהבעיה בקלילות.

ריסוס

כמעט כמו כל חרק ממוצע, נדלים אינם מסוגלים להתמודד עם ריסוסים חזקים. ברגע שתזמינו מדביר מקצועי אשר עסק בעבר בהדברת נדלים ותסבירו לו על הבעיה, הוא יוכל בקלות להתאים עבורכם חומרי ריסוס מתאימים ולהתחיל מיידית בפעולה. הקפידו לרסס גם מחוץ לבית וכך תוכלו לראות כיצד החרקים נעלמים גם מהחצר או מקרבת הבית ללא כל מאמץ נוסף מצידכם.

מלכודות דבק

במקרה בו אתם מחליטים להשתמש במלכודות דבק יש להקפיד להכיר את פעולתן. מדובר על דפים עבים אשר עליהם נמרחה שכבת דבק חזק הלוכד כל יצור חי הדורך עליו. מכרסמים או מזיקים אשר מוצאים את עצמם נודעים קלות בדבק אינם מסוגלים להשתחרר ונתפסים במלכודות עד פינויה. חיסרון עיקרי בשיטה זו מתברר כאשר תהיו מעוניינים לפזר את המלכודות לכל אורך הקירות ותגלו שמדובר על הוצאה כלכלית מאחר ויש צורך ליצור קו רציף המצריך מספר רב של מלכודות.