הדברת נמלים

הדברת נמלים – והמזון שלכם נקי

הדברת נמלים היא ההדברה הקשה ביותר בתחום ההדברה. רוב ההדברות המבוצעות על ידי מדבירים מקצועיים בדרך כלל יזכו לתעודת אחריות של שנה, אך האחריות המקסימאלית אותה מוכנים המדבירים להעניק כשהם מבצעים הדברת נמלים היא של שלושה חודשים. אחריות קצרה זו נובעת מעקשנותן של הנמלים. לאחר ביצוע של הדברה מכל סוג הן חוזרות לאותו מקום ברגע שהשפעתם של חומרי ההדברה חולפת. כדי לדעת מה הן ההשפעות של הדברת נמלים כדאי להכיר את כל הסוגים הקיימים בשוק, וכך ניתן להעריך מתי יחזרו הנמלים לסיבוב נוסף.

הדברת נמלים – כל האפשרויות הקיימות

הדברה כימית

הדברת נמלים בשיטה זו מתבססת על המודל הקבוע של הריסוס נגד מזיקים. תצטרכו להזמין מדביר מקצועי אליכם הביתה והוא יבצע עבורכם את העבודה. לאחר שהוא יגיע אליכם הוא יחפש את המקום העיקרי ממנו מגיעות הנמלים. את אותו אזור הוא ירסס בקפידה ולאחר מכן יעביר ריסוס כללי על כל שטחי הבית והמטבח. חשוב בזמן הריסוס להרחיק את כל האוכל ומוצרי המזון הפתוחים כדי להימנע מזריקתם לפח במקרה ורוססו. על הדברת נמלים מסוג זה תקבלו תעודת אחריות של שלושה חודשים אך לא מעבר לכך.

הדברה בעזרת ג’ל

הדברת נמלים בעזרת ג’ל היא הדברה ביתית אותה כל אחד יכול לבצע בעצמו. כל שעליכם לעשות הוא לגשת לחנות הקרובה ולחפש בה מוצרי הדברה. לאחר שתמצאו את האגף המיוחד, חפשו את הג’ל המיוחד נגד נמלים. הג’ל אמור למנוע מהנמלים להתקרב לאזור ולהרחיק אותן לתקופה ארוכה. בסך הכול מדובר על הדברה ביתית כך שאין עליה אחריות. אם רוצים שהדברה זו תהיה יעילה חשוב להקפיד על כל ההוראות ולעקוב אחריהן בדיוק נמרץ.

ריסוס ביתי

זוהי השיטה המקובלת על כלל בתי האב בישראל. רובנו הולכים לסופר ורוכשים תכשירי ריסוס של אחת החברות הקיימות בשוק. עם התרסיס מגיעים הביתה ומנסים להיפטר מבעיית הנמלים על ידי ריסוס מסיבי של כל המשטח עליו הן נראו לאחרונה. ריסוס זה בדרך כלל מועיל למספר מועט של ימים ואז הנמלים חוזרות לסיבוב נוסף.