הדברה אלקטרונית

הדברה אלקטרונית – מתקדמים לעבר העתיד

הדברה אלקטרונית היא התפתחות טבעית של העולם. בזמן שהאוויר סביבנו רוחש טלפונים חכמים, מצלמות מדברות ומחשבים שמתפקדים ללא צורך ביד אנושית, עולם ההדברה מנסה לא לפגר מאחור. אם בעבר הסתפקו במיכלי ריסוס ענקיים אשר רקחו מחומרים רעילים שונים, כיום העולם אינו מאפשר להמשיך בדרך זו. התקדמות המדע בצעדי ענק הכריחה את בני האדם להתפתח גם במלחמתם נגד החרקים והמזיקים, ולנסות וליצור שיטות אחרות אשר בעזרתן ניתן יהיה להתגבר על בעיית הפלישה של המזיקים לתוך הבתים. אם בעבר יכולתם רק לקרוא למדביר ולהתמודד עם הריח החריף של חומרי ההדברה שנותרו אחריו, הנה כמה דרכים חדישות בהן ניתן להיפטר מהחרקים וליהנות מכל רגע.

הדברה אלקטרונית, ביולוגית ומה שביניהן

הדברה אלקטרונית

הדברה בשיטה זו נחשבת להמצאה החדשה ביותר של עולם ההדברה. כיום כבר אין צורך בחידוש ההדברה בכל שנה. גם אין צורך בזימון המדביר לביקורים או לתיקונים לאחר ביצוע העבודה. כיום כל שעל המדביר לעשות הוא להתקין מכונות חשמליות קטנות אשר פולטות קולות במקצב קבוע ובתדר נמוך במיוחד. בעלי הבית וחיות המחמד אינם מסוגלים להבחין ברעש כזה, אך המכרסמים והמזיקים אשר נמצאים בסביבה אינם יכולים לחיות או לסבול את הרעש הנורא הבוקע ממכשירים אלו. כך אתם ממשיכים בחייכם ללא כל הפרעה, בעוד החרקים נמלטים מהאזור ומשאירים לכם את הבית נקי וריק מהטרדות, כל זמן שהמכונות הקטנות ממשיכות את פעולתן.

הדברה ביולוגית

שיטת הדברה זו נחשבת לחדישה מן הצד המדעי שבה. לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים לסלק את החרקים באמצעים כימיים ובלתי טבעיים, החליטו המדענים לגייס לעזרתם את שרשרת המזון. בכל מקום בו נמצאים תיקנים ניתן לפזר את אויביהם הטבעיים כגון עכבישים. העכבישים אוכלים את התיקנים ומעלימים את הבעיה מהאזור. שיטה זו הוכחה כיעילה במשך מספר ניסיונות, אך רוב בני האדם יירתעו משימוש בה. החיסרון הגדול שמרחיק את רוב בני האדם הוא הצורך בקבלת חרק נוסף אל האזור. אולי תצליחו להעלים את התיקנים, אך כנראה שתתחילו לגדל עכבישים או נחשים במקומם.