הדברה בצפון

הדברה בצפון –הדברה, גם אצלנו!

כאשר אנו שומעים את המילה הדברה, ישר אנו חושבים על  הדברה במבנים תעשייתיים כגון: מוסדות ציבור, אולמות אירועים, בתי עסק, בתי ספר ועוד. בתודעת הציבור עוד לא נקלט המושג הדברה גם במובן הביתי וחבל. הדברה בבית תעזור לנו לחיות את החיים בצורה טובה יותר, ברמה גבוהה יותר. הדברה זה הפתרון שלנו להפטר מהחרקים ולצמצם את נוכחות בבית שלנו , בכל הרדיוס שלנו.

הדברה בצפון היא הכרחית בגלל האקלים באזור, מזג האוויר הלח והחם והקרבה אל חוף הים שמביא עימו כמויות של חרקים מכל הסוגים והמינים.

הדברה בצפון – למה לבצע הדברה?

רבים השואלים אותנו, הדברה בצפון? מדוע לי? למה לי לבצע הדברה? הרי החרקים הם עונתיים, מגיעים פעם בעונה, מציקים קצת וחוזרים לחורים שלהם, בשביל כמה חודשים בשנה להשקיע כל כך הרבה כסף, זמן וכוח? ולמלא את הבית ברעלים?

חשוב מאוד לדעת כי החרקים מביאים עימם נגיפים וחיידקים שיכולים לגרום למחלות קשות. החרקים בבית נותנים תחושה של חוסר היגיינה, חוסר ניקיון ופלישה לתחום אישיים.

אמנם אנו רואים את החרקים רק בחודשי הקיץ החמים שאז הם יוצאים קצת מהמחילות שלהם, אך דבר זה אינו אומר שהם לא נמצאים בבית כל השנה. להפך המצב קשה יותר משחשבנו. החרקים נמצאים בבית כל השנה, דוגרים על הביצים ומפיצים מחלות בימות החורף, ויוצאים ממקום רבצם בימות הקיץ, אוספים אוכל לימים הקרים תוך כדי כרסום בכל מוצרי המזון בארונות המטבח. בעקבות הסיבות שנמנו כאן, הדברה בצפון היא הכרחית לרמת חיים טובה ושלווה.

הדברה בצפון – הכן ביתך לקיץ

מומלץ מאוד לעשות הדברה בצפון לפני בא הקיץ החם שאז החרקים באים בהמוניהם וקשה מאוד להפטר מהם. הדברה בצפון חייבים לעשות על ידי מדביר מומחה ומקצועי שבקיא בתחום של הדברה בצפון. המדביר ידע להתאים את סוג ההדברה לסוג החרקים ולהמליץ לכם על סוג ההדברה המתאים ביותר לביתכם.

ישנם סוגים רבים של הדברות: הדברה ירוקה, הדברה ביולוגית, הדברה כימית , הדברה משולבת ועוד. לכל שיטה את היתרון שלה בנתונים מסוימים לכן חשוב מאוד להתאים את סוג ההדברה באופן פרטני בהתחשב במצב בבית.