הדברה במרכז

הדברה במרכז – ההחלטה הנכונה בשבילכם

הדברה במרכז נשמעת כמו קטגוריה מוזרה במקצת. הרי כל ההדברות אמורות להיות זהות, בין אם הן מבוצעות בצפון, בדרום או במרכז. אז למרות התפיסה הרגילה של רובנו, הדברה במרכז אכן שונה מעט מיתר ההדברות אותן ניתן לבצע. הסיבה העיקרית לכך היא תנאי האקלים הייחודיים השוררים באזור ומהווים קרקע פורייה להתרבות עבור החרקים, הזוחלים והמכרסמים. החום הקשה יחד עם הלחות הגבוהה מעניקים לחרקים את התנאים הטובים ביותר להתפתחותם. לכן, הדברה במרכז אכן מצריכה היערכות שונה במקצת משאר ההדברות. השינויים מתבטאים במספר מישורים שונים, ואספנו את כולם כדי להקל עליכם את החיפושים אחר ההדברה המושלמת עבורכם.

הדברה במרכז – ייחודיות והבדלים

ניסיון

כדי לבצע הדברה בכל אזור בארץ אין צורך בניסיון קודם ומיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להזמין מדביר אשר קיבל אישור ורישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה. אותו מדביר אמור לדעת בדיוק את כמות החומרים איתם הוא אמור להשתמש, החרקים איתם הוא מתמודד ושיטות הדברה שונות. הדברה במרכז לעומת זאת, דורשת ניסיון רב ויכולות שלא לכל מדביר יש. איש המקצוע שתזמינו יצטרך להתמודד עם כמויות חרקים גדולות יותר ומקומות רבים יותר לרסס. עקב כך, כשמבצעים הדברה במרכז חשוב לוודא את הניסיון של המדביר אותו אתם מזמינים אליכם הביתה.

חומרי הדברה

רוב ההדברות מבוצעות עם אותם חומרי הדברה קבועים. אמנם החומרים משתנים בין סוגי ההדברות, ולא משתמשים באותם חומרים להדברה ירוקה והדברה כימית אבל הבסיס הוא זהה, והמשתנה הוא כמות החומר הפעיל בכל ריסוס. כשתזמינו הדברה במרכז חשוב שתקפידו שריכוז החומרים יהיה גובה יחסית כדי להגיע אל כל החרקים שמצאו את ביתם אצלכם בכל פינה.

סוגי חרקים

תנאי האקלים הייחודיים לאזור המרכז הביאו להתפתחות של סוגי חרקים שונים משאר חלקי הארץ. החרקים המיוחדים לאזור המרכז מנצלים את התנאים המשופרים איתם הם חיים ומתרבים בהמוניהם בכל מקום אליו הם מגיעים. מאחר ולא תמיד אותם סוגי חרקים קיימים גם בצפון ובדרום בהם תנאי האקלים שונים, מומלץ לוודא שהמדביר מכיר את החרקים הללו ויודע כיצד להתמודד איתם.