הדברה בחיפה

הדברה בחיפה – גם בחורף!

אחרי החגים, כאשר הערבים כבר קרירים ואנו על קו התפר בין הקיץ לסתיו, הילדים כבר מסתובבים בשרוול ארוך והרוח והצינה חודרות לתוך העצמות, דווקא בעונה זו מומלץ לעשות הדברה בחיפה. ידוע ומקובל בקרב עמנו כי הדברה בחיפה מבצעים בעיקר בתקופת הקיץ. שכן, בעונה זו כאשר השמש קופחת והלחות גבוהה החרקים מגיעים ביתר שאת, מציקים ומתרוצצים בכל מקום. אך לא כך הדבר. ישנו גל חרקים מעופפים שבעיקר המגיע בעונות מעבר ונשאר ודוגר עד הקיץ הבא. חובה לטפל בחרקים אלו ולא לחכות לרגע האחרון.

הדברה בחיפה – יתרונות ההדברה בחורף:

אף אחד לא חושב בכלל על האפשרות של הדברה בעונת החורף. כמו שאף אחד לא הולך לשחות בים בעונת החורף. משום מה בלוגיקה הפנימית שלנו ההדברה מתקשרת לנו למושגי הקיץ, חום שרב וים. אך זה לא תמיד נכון.

הדברה בחיפה בעונת החורף היא מאוד חשובה בעיקר בשטחי החקלאות. הדברה בשטחי חקלאות חשוב לעשות בכמה ציוני זמן עיקריים בעולם החקלאות. דווקא בחורף שזו העונה של טרום נביטת הצמחים, והגידולים מומלץ לבצע הדברה על מנת שהגידולים יגדלו ללא חשש של חרקים ומזיקים.

כמוכן, כמובן שעלות ההדברה בחורף נמוכה ביחס להעלות ההדברה בחודשי הקיץ. מכיוון שתוחלת חייה של הדברה טובה היא לפחות שנה אין שום עניין לחכות לקיץ על מנת לבצע הדברה, אלא יותר מכך, אף מומלץ לעשות הדברה בחורף בבחינת: “הכן ביתך לקיץ”

הדברה בחיפה – להקדים רפואה למכה.

בעונת הקיץ, כאשר כל החרקים בשיא פריחתם, מסתובבים חופשי בבית, פותחים אריזות מזון ופוגעים לכם בכל מוצרי המאכל , דווקא בתקופה זו כאשר אתם כל כך סובלים מהחרקים קשה מאוד למצוא מדביר פנוי וזמין שיבוא אליכם בהתראה של שעות ספורות.

דווקא בתקופה זו כאשר אתם כל זקוקים למדביר מקצועי שיבצע אצלכם הדברה בחיפה, דווקא אז תמצאו את עצמכם מתוסכלים ומחכים למדביר כמה ימים ולעיתים אף כמה שבועות.

לכן, חבל לדחות הכול לרגע האחרון. צלצלו כבר עכשיו והזמינו הדברה בחיפה. תכינו את עצמכם לקיץ נקי יותר ובריא יותר.